ثبت برند و علائم تجاری چیست؟

ثبت برند و علائم تجاری چیست؟

وقتی برای خرید یک محصول یا خدمات می خواهیم اقدام کنیم . اولین چیزی که دنبال آن می گردیم  و یا از فروشنده راجع به آن سوال می کنیم  نام تجاری محصول یا برند آن می باشد، در حقیقت هر شخصی که بخواهد یک فعالیت را شروع کند اولین اقدامی که باید انجام دهد، ثبت برند محصول در اداره علامت تجاری می باشد . سپس تصمیم به تبلیغات و برندسازی برای نام تجاری خود بگیرد .

برند باید دربرگیرنده ی ویژگی ها ، احساسات و مفاهیم محصول باشد و آنها را به مشتری منتقل کند . در حقیقت مشتریان برای خرید یک محصول به برند و مارک آن اهمیت زیادی می دهند .
اخذ گواهینامه نام تجاری یا همان « برند » یک سند معتبر با مزایای مختلف برای کسی است که آن را از اداره کل مالکیت صنعتی دریافت می کند.
ثبت برند در تمامی رشته های مشاغل مختلف با کالاهای متفاوت در زمینه های بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و خدمات قابل اخذ می باشد که می تواند به طور مستقیم بر روی کالای قابل عرضه اعتبار بخشی کند و انحصار و حمایت دولت را در پشتیبانی از صاحب برند را به همراه دارد.
در صورت ثبت نام تجاری در صنف خود می توانید انحصار را در اختیار خود گرفته و اجازه استفاده و کپی برداری را از رقبای خود بگیرید. ثبت برند یکی از خدماتی است که تکین راه ارائه می نماید. چنانچه تمایل دارید از آخرین مشتریانی که به باشگاه مشتریان پیوسته اند مطلع شوید اینجا کلیک کنید.
وقتی برندها دارای ارزش مالی می شوند که نکات مختلفی روی آنها انجام شود. مثلا نوع انتخاب اسم  برای هر صنف متفاوت می باشد و یا فارسی و یا لاتین بودن آن، و یا نوع کالاهایی که برای آن انتخاب می شود و رعایت اصول قانونی جاری کشور در امور ثبت آن که بهتر است با کارشناسی مربوطه مذاکره شود و یا نوع تبلیغات و به بازار عرضه کردن برند خود

 “گروه مشاورین تکین راه، متفاوت در خدمات ثبتی”

       برای مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید 

۰۲۱-۸۸۵۴۷۲۲۴-۵

تکــیـــن راهــــ

ثبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

پشتیبانی واتس اپ

تکین ثبت آماده پاسخگویی به صورت شبانه روزی به شما مشتریان عزیز میباشد

×