خدمات امور ثبتی تکین ثبت

تغییرات صورتجلسات

تغییرات صورتجلسات در کوتاهترین زمان

مدیریت تغییرات

بیشتر بدانید

ثبت و تاسیس شرکت

با تکین ثبت تک ثبت کنین

ثبت متناسب با کسب و کار شما

بیشتر بدانید

انتخاب نام شرکت

نام شرکت بر روی بازاریابی شرکت تاثیر مستقیم دارد

اولین قدم برای شروع

بیشتر بدانید
تکین ثبت

انتخاب نام شرکت

همان گونه که اشخاص حقیقی دارای نام هستند اشخاص حقوقی هم دارای نام می باشند. هر شرکت باید بنا به تجویز مفاد اساسنامه متناسب با نحوه تشکیل، نوع سرمایه و موضوع فعالیت خود نامی تعیین کند تا بواسطه آن فعالیت و عملکرد خود را از دیگران تفکیک و متمایز نماید.

نام شرکت و نیز تایید نام شرکت  معرف موضوع فعالیت شرکت است و بر روی بازاریابی و تجارت به شدت تایید نام درست تاثیر مستقیم دارد.

 

لذا می بایست با دقت نظر خردمندانه انتخاب گردد. از طرفی انتخاب نام شرکت (تایید نام شرکت) منحصراَ محدود به سلیقه ی موسسین شرکت نبوده  و لازم است  نظر افراد بسیاری  از اقشار جامعه را نیز به خود جلب نماید و برای آنان هم جذاب باشد.

تحقیقات نشان داده است شرکت هایی که به درستی نام خود را انتخاب نموده و تایید نام شرکت  شده اند بسیار موفق تر از کسانی  بوده اند که از نام های کلیشه ای و تکراری و یا نیز با مشاوره افراد غیر حرفه ایی برای شرکت خود استفاده نموده اند.

 

امروزه انتخاب نام شرکت ( تایید نام شرکت ) بسیار سخت تر از گذشته شده است، چرا  که حجم اسامی ثبت شده  در دهه های اخیر نیز به طور چشمگیری افزایش یافته است.  { در این  رابطه لازم به توضیح  است که اداره ثبت شرکت ها  جهت حفظ حقوق صاحبان شرکت های ثبت شده ، برای  انتخاب  نام  شرکت ( تایید نام شرکت ) محدودیت های  زیادی  را قایل شده است. از جمله ی این محدودیت ها پیشگیری از ثبت نام های تکراری است }  این  افزایش اسامی  نیاز به دقت نظر و  ابتکار در انتخاب نام  شرکت را تشدید نموده است. حتی  بهترین  نام ها نیز چنانچه قبلاَ به ثبت رسیده باشند فاقد اعتبار بوده و قابلیت ثبت ندارند.

 

لذا به منظور پیشگیری از رد نام در سامانه ی اداره ثبت شرکت ها و قبل از ثبت نام  شرکت در سامانه ثبت شرکت ها  حتما نام  انتخابی  را به درستی استعلام نمائید و یا با کارشناسان تکین ثبت تماس حاصل فرمائید .

در مقاله های تکمیلی به شیوههای دیگر استعلام نام شرکت می پردازیم تا همراهان همیشگی تکین ثبت بتوانید به درستی راهنمایی های لازم را نسبت به تایید نام شرکت خود به دست آورید و  نسبت به انتخاب نام شرکت خود اقدام نمایید.

بیشتر بخوانیدبستن
تکین ثبت

ثبت و تاسیس شرکت

  • مختلط غیرسهامی
  • مختلط سهامی
  • تضامنی
  • تعاونی
  • نسبی
تکین ثبت

ثبت تغییرات و صورتجلسات

در تغییرات شرکت ورود و خروج سهامداران در سهامی خاص نیازمند نقل و انتقال داریی میباشیم که با تنظیم صورتجلسه مورد نظر و ارائه به اداره دارایی منطقه پستی شرکت گواهی آن گرفته و آماده ارسال به اداره ثبت میباشد / که در زمان این نقل و انتقال اجبار جلسه مدیران میباشد که در نهایت تعیین سمت مدیران و حق امضا مجدد باید اعلام شود.

در تغییرات ورود و خروج  سهامدار در شرکت مسئولیت محدود نیازی به مراجعه به اداره مالیات و  گرفتن  نقل و انتقال سهام نیست  و مستقیم ثبت صورتجلسه در سامانه  اداره ثبت شرکتها  قابل انجام میباشد که در این مرحله نیازمند  یک صورتجلسه  ورود و  یک صورتجلسه  خروج و نیز  یک تعیین سمت مدیران میباشد.

در تغییر آدرس / تغییر نام شرکت / موضوعات فعالیت در اساسنامه / و غیره نیازی به اداره مالیات نیست و مستقیم از سامانه اداره ثبت شرکت ها http://www.irsherkat.ssaa.ir قابل انجام و پیگیری میباشد.

بیشتر بخوانیدبستن
×